web counter
* * * HARTELIJK WELKOM OP MIJN WEBSITE * * * HERZLICH WILLKOMMEN AUF MEINER HOMEPAGE * * * WELCOME TO MY WEBSITE * * *


21-05-2008, Woensdag Gehaktdag Marathon, Glimmen

Een hele mooie nieuwe marathon georganiseerd door de DFW-Runners. Het was onder een niet al te warm voorjaarszonnetje voortreffelijk weer om te lopen. Ook het parcours die men had uitgezet was zeer afwisselend te noemen over verharde landweggetjes en over smalle schelpenpaden door de prachtige bossen in de omgeving van Glimmen. Om 11.00 uur werd er gestart. Voor de marathon werd er eerst een kleine ronde van 2 km gelopen en daarna moesten er nog 10 ronden van 4 km worden afgelegd. Voor Mans Veldsink was dit zijn eerste marathon die hij heeft volbracht in een uitstekende tijd van 3.44.13. Frans Scheuneman heeft de 22,4 km gelopen in een tijd van 2.10.06.Voor mij was dit mijn tweede marathon die ik heb gelopen in een tijd van 4.56.45. Voor de complete uitslagenlijst, zie website DFW-Runners. Mijn speciale dank gaat uit naar Ineke Scheffer. Zij heeft er aan toe bijgedragen dat ik deze marathon heb kunnen volbrengen. Ook de vele aanmoedigingen bij elke doorkomst bij de verzorgingspost waren voor mij een stimulans om door te gaan. Proficiat aan de DFW-Runners voor deze perfect georganiseerde marathon.


Foto's Woensdag Gehaktdag Marathon, zie: Mijn fotoalbum